Velkommen til min Blog :)

torsdag den 9. september 2010

BIOTOP

Så har jeg været rundt i naturen, og fandt det her lille tilløb ved brabrandsøen. Det er et tilløb der løber under en bro og videre ud i søen. Der er grønt og fint i september mdr. Her er mange forskellige grønne planter og et par enkelte blomster. Der var mange hurtige fisk i vandet, så dem må jeg ned og kigge nærmere på en dag :) Vandet havde et let flow ud mod søen og de mange lange siv. Der var mange forbipasserende i dag, så synes ikke stemningen var så hyggelig. Men det var en sjov oplevelse at gå på jagt i naturen. Jeg synes det var svært at finde det helt rigtige område. Det er måske ikke det pæneste og mest idylliske sted, men jeg synes der var overraskende meget liv i vandet og rundt om på planterne, så derfor blev det denne lille "oase" i Århus :)

1 kommentar:

  1. - hvor er det en fin side du har lavet;O)
    Bliver sjovt at følge...
    VH Mette

    SvarSlet